Reklamácie a záručná doba

Ako reklamovať tovar v záruke

Záručná doba: Záručná doba je 24 mesiacov.
Kompletnosť tovaru: Reklamáciu je možné uplatniť len na kompletný tovar vrátane príslušenstva.
Reklamačný formulár: Stiahnite si reklamačný formulár, vyplňte a priložte k zásielke alebo ho zašlite na reklamacie@elmit.sk 
Odoslanie tovaru: Tovar zašlite na našu adresu: ELMIT, s.r.o., M. R. Štefánika 143/169, 093 01 Vranov nad Topľou. Náklady na odoslanie tovaru k nám vám budú uhradené, pokiaľ bude vaša reklamácia uznaná ako oprávnená. V opačnom prípade budú náklady na prepravu hradené zákazníkom. Prosíme, neposielajte zásielky na dobierku alebo na prevzatie na pošte, tieto zásielky nebudú prijaté.
Spracovanie reklamácie: O výsledku reklamácie budete informovaní e-mailom do 10 dní od doručenia tovaru.

Neúplná objednávka alebo zámena tovaru

Je nám veľmi ľúto, ak vaša objednávka nie je kompletná alebo správna. Robíme všetko pre to, aby sme podobné chyby minimalizovali.
  • Kontrola faktúry: Ak chýba nejaká položka alebo tovar nezodpovedá popisu na faktúre, porovnajte zoznam položiek s informáciami na faktúre.

  • Kontakt na nás: O probléme nás informujte na reklamacie@elmit.sk. Uveďte, prosím, číslo objednávky a špecifikujte, ktoré položky chýbajú alebo nezodpovedajú popisu.

  • Riešenie problému: Chýbajúci alebo nesprávny tovar vám zašleme čo najskôr. Budeme vás informovať.

Poškodený tovar počas prepravy

Je nám ľúto, že vaša zásielka prišla poškodená. Chápeme, ako to môže byť frustrujúce, a robíme maximum, aby sme zjednali nápravu.
  • Nahlásenie poškodenia: Ak je tovar poškodený, nahláste nám to prosím čo najskôr, najneskôr však nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu poškodenia pri preprave nebudeme prihliadať v prípade ak nebola nahlásená priamo prepravnej spoločnosti taktiež najneskôr nasledujúci pracovný deň.

  • Zozbieranie potrebných informácií: Pre urýchlenie reklamačného procesu vám odporúčame zaslať nám fotografie poškodeného balenia a tovaru, výplne balenia, kód produktu a počet poškodených kusov. Tieto informácie sú potrebné pre spracovanie poistnej udalosti.

  • Kontakt na nás: Po zozbieraní všetkých informácií nás kontaktujte na reklamacie@elmit.sk

  • Riešenie problému: Po preverení informácií zo strany dopravcu a poistenia vám zašleme náhradný tovar.

  • Poistenie: Všetky naše zásielky sú poistené, a preto budeme náhradný tovar riešiť cez poistenie. Urobíme maximum pre rýchlu a efektívnu nápravu situácie.

Kontakt na reklamačné oddelenie

E-mailová adresa: reklamacie@elmit.sk
Telefónne číslo: +421 57 3811 427  
Adresa: ELMIT, s.r.o., M. R. Štefánika 143/169, 093 01 Vranov nad Topľou
Návrat do infocentra

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz