Reklamácie a záručná doba
Ako reklamovať tovar v záruke
▼
Neúplná objednávka alebo zámena tovaru
▼
-
Kontrola faktúry: Ak chýba nejaká položka alebo tovar nezodpovedá popisu na faktúre, porovnajte zoznam položiek s informáciami na faktúre.
-
Kontakt na nás: O probléme nás informujte na reklamacie@elmit.sk. Uveďte, prosím, číslo objednávky a špecifikujte, ktoré položky chýbajú alebo nezodpovedajú popisu.
-
Riešenie problému: Chýbajúci alebo nesprávny tovar vám zašleme čo najskôr. Budeme vás informovať.
Poškodený tovar počas prepravy
▼
-
Nahlásenie poškodenia: Ak je tovar poškodený, nahláste nám to prosím čo najskôr, najneskôr však nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu poškodenia pri preprave nebudeme prihliadať v prípade ak nebola nahlásená priamo prepravnej spoločnosti taktiež najneskôr nasledujúci pracovný deň.
-
Zozbieranie potrebných informácií: Pre urýchlenie reklamačného procesu vám odporúčame zaslať nám fotografie poškodeného balenia a tovaru, výplne balenia, kód produktu a počet poškodených kusov. Tieto informácie sú potrebné pre spracovanie poistnej udalosti.
-
Kontakt na nás: Po zozbieraní všetkých informácií nás kontaktujte na reklamacie@elmit.sk
-
Riešenie problému: Po preverení informácií zo strany dopravcu a poistenia vám zašleme náhradný tovar.
-
Poistenie: Všetky naše zásielky sú poistené, a preto budeme náhradný tovar riešiť cez poistenie. Urobíme maximum pre rýchlu a efektívnu nápravu situácie.
Kontakt na reklamačné oddelenie
▼
Telefónne číslo: +421 57 3811 427
Adresa: ELMIT, s.r.o., M. R. Štefánika 143/169, 093 01 Vranov nad Topľou